Pages

Subscribe:

Sunday, November 27, 2011

BAGAIMANA DAFTAR AHLI

BLOG INI ADALAH MERUPAKAN AGEN BERDAFTAR DENGAN SYARIKAT INDUK A&A MOBILE
Untuk menjadi agen a&a MOBILE, saya bersetuju dengan syarat-syarat di bawah:
  • Saya setuju untuk membuat pembayaran seperti yang di tetapkan. Yuran pendaftaran sekali seumur hidup.Untuk memulakan bisnes top up ini, anda memerlukan modal. Anda boleh menambah modal terus ketika membuat bayaran pendaftaran. Cth: RM50 (RM20 daftar + RM30 modal).
  • Saya bersetuju tidak akan menggunakan nombor yang telah ditukar servis kepada syarikat telekomunikasi yang lain(converted number). (Cth: Pada asalnya no maxis tetapi telah ditukar kepada digi)
  • Saya dengan sukarela menyertai a&aMOBILE setelah memahami dan menimbang secara matang.
  • Saya sedar bahawa keahlian saya di a&aMOBILE akan disekat sekiranya saya melanggar syarat-syarat di atas.
  • Saya berjanji akan mematuhi semua peraturan yang ditetapkan oleh admin a&aMOBILE dan sedia bertanggungjawab jika mengingkarinya. Saya menyedari bahwa peraturan-peraturan tersebut dibuat demi keselamatan saya dan semua agen website ini.


Bank in yuran pendaftaran ke akaun seperti dibawah



CIMB No Akaun: 13010004817203
Atas Nama: MUHD HAZLAM HASHIM

atau
 

Maybank No Akaun: 113015228609
Atas Nama: MUHD HAZLAM BIN HASHIM

atau



No Akaun: 13017020748415
Nama: MUHD HAZLAM BIN HASHIM



 HANTAR FORMAT PENDAFTARAN DAN BUKTI PEMBAYARAN MELALUI SMS:

Daftar<jarak>Nama<jarak>Negeri<jarak>No.HP<jarak>Kod Level<jarak>Bank<jarak>Jumlah Pembayaran (RM)<jarak>Tarikh Pembayaran<jarak>Masa Pembayaran ke 019-9992122

Contoh: Anda adalah AHMAD , berada di Melaka, nombor telefon yang ada ingin gunakan sebagai topup ialah 0129655161. Mahu mendaftar sebagai pakej Assitant Manager (AM). Buat pembayaran melalui CIMB Bank berjumlah RM90 pada 9 September 2011 pada pukul 2.45 petang.

Format SMS:
Daftar Ahmad Melaka 0129655161 AM CIMB RM90 9/9/2011 2.45pm

Hantar ke 019-9992122


Server akan menghantar ID, kata laluan dan modal permulaan anda dalam tempoh
10 minit - 9 jam. Sila tunggu.

0 comments:

Post a Comment